Pri reklamácii, dodržujte postup v nižšie uvedených bodoch:

1. Vašu reklamáciu prosím smerujte cez náš kontaktný formulár, kde do predmetu správy zadáte "Reklamácia"
2. V správe nám prosím zašlite popis uvedenej chyby a číslo vašej objednávky. Do prílohy nám pošlitu fotku chyby ktorá sa vám ukáže pri nahadzovaní nášho produktu.
3. Vybavenie reklamácie býva v priemere do 48hodín. Pri reklamáciach s priloženými údajmi to býva však ešte oveľa skôr.

 

Upozornenie! 
Cd kľúč je vždy použiteľný len raz a nie je možné ho vymeniť za iný. Po prijatí kľúču nie je možné kľúč vymeniť alebo vrátiť. Prípadné chyby v hrách nie sú nijako spojené s cd kľúčom, ale ide o vývojové chyby priamo v hrách.
Po zakúpení kľúč odporúčame použiť čo najskôr, tým predídete možnému zneužitiu. Obchod nezodpovedá za zneužitie kľúču 3 stranou po dátume predaja.