Obchodné podmienky

I. Základné ustanovenia

Tieto Všeobecné obchodné podmienky(ďalej len „VOP“) upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy / licenčnej zmluvy, kedy na jednej strane je spoločnosť SoftComp s.r.o., IČO 50526081, DIČ 2120364290 IČDPH SK2120364290, so sídlom Kňažická 908/53A , 951 97, Žitavany, SK, zapísaná v obchodnom registri vedenom Okresným súdom v Nitre , oddiel sro, vložka 46994 / N ako predávajúci (ďalej len "Digihry" alebo "predávajúci") a na strane druhej je kupujúci (ďalej len "kupujúci").

Kontaktné údaje predávajúceho:

poštová adresa: SoftComp s.r.o. , Kňažická 908/53A , 951 97, Žitavany, SK

číslo účtu: Všeobecná Úverová Banka (VUB): IBAN: SK19 0200 0000 0037 6486 2157

Kupujúcim je spotrebiteľ alebo podnikateľ.

Spotrebiteľom je každý človek, ktorý mimo rámca svojej podnikateľskej činnosti alebo mimo rámca samostatného výkonu svojho povolania uzatvára zmluvu s Digihry alebo s ňou inak koná.

Podnikateľom je ten, kto samostatne vykonáva na vlastný účet a zodpovednosť zárobkovú činnosť živnostenským alebo obdobným spôsobom so zámerom činiť tak sústavne za účelom dosiahnutia zisku. Za podnikateľa je považovaný okrem iného na účely ochrany spotrebiteľa tiež každá osoba, ktorá uzatvára zmluvy súvisiace s vlastnou obchodnou, výrobnou alebo obdobnou činnosťou či pri samostatnom výkone svojho povolania, prípadne osoba, ktorá koná v mene alebo na účet podnikateľa. Podnikateľom sa na účely VOP rozumie ten, kto koná v súlade s predchádzajúcou vetou v rámci svojej podnikateľskej činnosti.

 

II. Objednávka

1. Spotrebitel objednáva výrobky a služby predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.digihry.sk písomnou formou: e-mailom (vrátane objednávky cez e-shop), poštou.

Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. v znení neskorších predpisov chápaná ako zmluva uzatváraná na diaľku.

2. Pri každej objednávke musí spotrebiteľ uviesť meno a e-mail, názov tovaru, popis tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky, (objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa automaticky).

Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 122/2013 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

3. Odoslanie objednávky je podmienené potvrdením znalosti a súhlasom s VOP a so spracovaním osobných údajov spotrebiteľa.

4. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Najneskôr do 24 hodín (v pracovné dni) sa predávajúci skontaktuje so spotrebiteľom. Overí objednávku a oznámi možnú dodaciu dobu, alebo termín odberu, konečnú cenu a spôsob úhrady. Od tohto termínu je objednávka pre spotrebiteľa záväzná.

 

III. Dodacie lehoty

1. Dodacie lehoty sú pre rôzne druhy produktov rôzne. Termín dodávky alebo odberu tovaru bude vždy oznámený spotrebiteľovi pri overovaní objednávky.

2. Vo všeobecnosti je termín dodávky alebo odberu tovaru do 1 pracovného dňa od dátumu overenia objednávky.

3. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia.

 

IV. Cena, platobné podmienky a prepravné

1. Cena produktu je stanovená cenníkom predávajúceho. Ceny uvedené v cenníku môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v náväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod .. Platná cena produktu bude vždy oznámená pri overovaní objednávky.

2. Spotrebitel hradí platbu prevodom, bankovou kartou, alebo službou paypal.

3. Pri odovzdávaní produktu platí spotrebiteľ cenu za produkt + dopravné a prípadne cenu dobierky.

4. Digihry ponúkajú 2 možnosti doručenia tovaru. Digitálne produkty ( aktivačné kľúče k softwaru / hrám / predplatným a pod. ) sú zasielané elektronicky do vytvoreného účtu zákazníka na www.digihry.sk. Fyzické produkty sú zasielané prepravnou spoločnosťou, ktorú si zákazník pri kúpe produktu zvolí do max 2 pracovných dní.

 

V. Preberanie tovaru

1. Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v kúpnej zmluve na diaľku na účet predávajúceho. Do doby prechodu vlastníckych práv z predávajúceho na spotrebiteľa, ktorý má produkt v držbe, má spotrebiteľ všetky povinnosti uschovateľa veci a je povinný produkty a služby na vlastné náklady bezpečne uschovať a označiť ich tak, aby boli za každých okolností identifikovateľné ako produkt predávajúceho.

2. Predávajúci je oprávnený požadovať splnenie záväzkov, najmä uhradenie ceny za produkty a služby, a to bez ohľadu na to, že vlastníctvo k produktu a služby ešte neprešlo na spotrebiteľa.

3. Nebezpečenstvo škody na produktoch prechádza na spotrebiteľa momentom prevzatia spotrebiteľom alebo jeho splnomocnencom.

 

VI. Odstúpenie od zmluvy

1. Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, spotrebiteľa a predávajúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s produktom na adresu predávajúceho na náklady a zodpovednosť spotrebiteľa. Náklady na vrátenie produktu znáša spotrebiteľ. Pri digitálnych produktoch nie je možné odstúpiť od zmluvy po dodaní tovaru. Digitálne dodaný tovar nie je možné vrátiť, takýto tovar by mohol byť neskôr spotrebiteľom zneužitý.

Produkt nesmie byť poškodený, používaný, musí byť vrátený v pôvodnom a nepoškodenom obale a spolu s produktom musí spotrebiteľ odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu (návod na obsluhu, záručný list, doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe. Tovar je možné vrátiť len za predpokladu, že nejaví známky používania, a originálny obal je neporušený. Vrátenie použitého alebo rozbaleného tovaru, vrátane rozbalenej ochrannej fólie obalu, nie je možné. V opačnom prípade bude žiadosť o reklamáciu odmietnutá, alebo vyriešená iba čiastočne a nie plnou sumou. Spotrebiteľ súhlasí a berie na vedomie, že písomnou formou sa v tomto prípade rozumie listina o odstúpení od kúpnej zmluvy podpísaná spotrebiteľom.

Adresa predávajúceho na odstúpenie od zmluvy:

SoftComp s.r.o. , Podnikateľská 3044, 90042, Dunajská Lužná, SK

2. Pri dodržaní vyššie uvedených povinností spotrebiteľa, predávajúci prevezme tovar späť a najneskôr do 14 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za produkt alebo za službu alebo preddavok, ktorý spotrebiteľ uhradil za produkt alebo službu vráti spotrebiteľovi vopred dohodnutým spôsobom späť.

3. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku najmä v nasledovných prípadoch:

a) ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je aj poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,

b) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu alebo služieb, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

c) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj produktu zhotoveného podľa osobitých požiadaviek spotrebiteľa alebo produktu určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa, alebo produktu, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť,

d) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

e) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

f) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,

g) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

h) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,

i) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,

j) ak ide o zmluvu, ktorej predmetom je poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy

 

Vzhľadom na vyššie uvedené ustanovenie nie je možné odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej sú digitálne produkty ako cd kľúče a predplatné, ktoré nie sú možné vrátiť z dôvodu zabezpečenia a zamedzenia ďaľšieho použitia spotrebiteľom.

 

Kupujúci nemôže po získaní digitálneho produktu (chráneného autorským zákonom) žiadnym spôsobom vierohodne preukázať, že zakúpený digitálny produkt nebol z jeho strany aktivovaný a ani v budúcnosti nedôjde k jeho aktivácií, preto v tomto prípade nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa vyššie uvedeného občianskeho zákonníka (získaním digitálneho produktu bol produkt spotrebovaný). Uzavretím kúpnej zmluvy (objednávkou a súhlasom s pravidlami) zákazník (spotrebiteľ) vyslovene prehlasuje, že je s touto podmienkou oboznámený a že s ňou súhlasí.

4. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:

a) produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať

b) zmenila sa cena dodávateľa produktu

c) vystavená cena produktu bola chybná

 

VII. Záruka a servis

1. Reklamačné pravidlá a spôsob reklamovania sú voľne dostupné informácie, ktoré nájdete na našom webe v sekcii reklamačný poriadok.

Kupujúci nemôže po získaní digitálneho produktu (chráneného autorským zákonom) žiadnym spôsobom vierohodne preukázať, že zakúpený digitálny produkt nebol z jeho strany aktivovaný a ani v budúcnosti nedôjde k jeho aktivácií, preto v tomto prípade nie je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa vyššie uvedeného občianskeho zákonníka (získaním digitálneho produktu bol produkt spotrebovaný). Uzavretím kúpnej zmluvy (objednávkou a súhlasom s pravidlami) zákazník (spotrebiteľ) vyslovene prehlasuje, že je s touto podmienkou oboznámený a že s ňou súhlasí.

Obchod nezodpovedá za zneužitie, poškodenie kľúču alebo digitálneho produktu po dátume a čase odoslania zákazníkovi. Obchod nemôže kontrolovať kto a ako daný produkt použil preto nemôže v nijakom prípade príjmať reklamácie na tovar použitý po odoslaní zákazníkovi.

2. Spotrebiteľom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti. Reklamovať je možné len produkt zakúpený a zaplatený u predávajúceho.

3. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že s výrobkom nebolo manipulované podľa návodu, boli robené zásahy alebo zmeny nastavenia digitálnych produktov. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby ktoré boli spôsobené vlastnou neodbornou manipuláciou spotrebiteľa.

 

VIII. Spracovanie osobných údajov

Vo veci ochrany a spracovania osobných údajov Kupujúceho zo strany Digihry sa používajú tieto podmienky ochrany osobných údajov.

1. Predávajúci spracúva osobné údaje spotrebiteľa na plnenie svojich záväzkov voči spotrebiteľovi, a to najmä pri vystavení faktúry, kontaktovaní spotrebiteľa v súvislosti s vybavovaním jeho objednávky, doručení objednaného tovaru a zasielania reklamných správ v prípade jeho súhlasu s ich zasielaním. Predávajúci ďalej spracúva osobné údaje v prospech spotrebiteľa za účelom vedenia histórie jeho objednávok a zvýšenia komfortu jeho ďalších nákupov prostredníctvom automatického predvyplnenia objednávkového formuláru. Predávajúci zodpovedá za to, že osobné údaje spotrebiteľa nebudú použité na iné účely, najmä nebudú sprístupnené tretím osobám okrem rozsahu potrebného na doručenie tovaru, respektíve reklamných správ, ak si ich spotrebiteľ vyžiadal podľa odseku.

2. Predávajúci spracúva osobné údaje spotrebiteľa v rozsahu: krstné meno, priezvisko, pohlavie, e-mailová adresa, fakturačná adresa, adresa dodania, pri registrácii firiem aj IČO, DIČ a IČDPH, kontaktné telefónne číslo, IP adresa, cookies.

3. V prípade, že si spotrebiteľ pri registrácii vyžiada zasielanie aktuálnych informácií o ponuke predávajúceho označením príslušného poľa, ich poskytovanie sa uskutoční zasielaním na emailovú adresu uvedenú spotrebiteľom. O zrušenie tejto služby môže spotrebiteľ požiadať elektronicky cez kontaktný formulár, Odosielanie je realizované na technických prostriedkoch spoločnosti SoftComp s.r.o., Kňažická 908/53A , 951 97, Žitavany, SK, ktorej sú za týmto účelom poskytované osobné údaje v rozsahu emailová adresa, meno, priezvisko, tel. číslo, IP adresa, cookies.

4. Spotrebiteľ potvrdením príslušného poľa pred odoslaním objednávky zároveň udeľuje súhlas na spracovanie svojich osobných údajov v rozsahu podľa týchto VOP. Spotrebiteľ udeľuje predávajúcemu tento súhlas do odvolania.

5. Spotrebiteľ môže požiadať o zmenu, alebo výmaz svojich osobných údajov písomne elektronicky cez kontaktný formulár, Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu spotrebiteľom predávajúcemu a údaje budú následne vymazané. V prípade, že v účtovnom systéme boli zaevidované daňové doklady, ktorých evidencia vyžaduje evidenciu osobných údajov (faktúra), takéto údaje nie je možné vymazať z dôvodu ich zákonne požadovanej archivácie.

6. Naša spoločnosť využíva funkciu "Remarketing" od spoločnosti Google, ktorá zaznamenáva pohyb zákazníka vrámci stránky www.digihry.sk a následne na iných stránkach zobrazuje zákazníkovi reklamy našej spoločnosti relevantné k jeho návšteve. Pri tejto činnosti nedochádza k zaznemanávaniu osobných údajov alebo iných údajov okrem informácií o navštívených stránkach na www.digihry.sk. Informácie o pohybe zákazníka na našej stránke sa ukladajú v jeho internetovom prehliadači a spoločnosť Google ich načítava pri návšteve iných stránok za účelom výberu reklám. Toto správanie môže zákazník zrušiť na stránkach spoločnosti Google alebo podľa návodu na stránke Network Advertising Initiative (v angličtine). Predvoľby zobrazovaných reklám môžete zmeniť na stránkach spoločnosti Google.

7. Táto webová stránka dovoľuje prihlásenie užívateľa pomocou Google+ alebo Facebook účtu. Za týmto účelom z daného účtu po udelení súhlasu užívateľa ďalej spracúvame nasledovné údaje: jedinečný identifikátor užívateľa v danej službe, e-mail adresu užívateľa, meno a priezvisko užívateľa. Takto získané údaje sú použité výhradne na vytvorenie používateľského účtu a sú spracúvané v súlade s vyššie opísanými pravidlami na ochranu osobných údajov.

8. Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie Vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní Vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie Vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.

 

IX. Záverečné ustanovenia

1. Predávajúci má právo podľa charakteru objednaných produktov vyzvať spotrebiteľa k osobnej prehliadke a osobnému odberu produktu (vzťahuje sa hlavne na finančne náročnejší produkt, alebo náročnejší z hľadiska objemu alebo hmotnosti). V týchto prípadoch bude spotrebiteľ kontaktovaný a bude s ním dohodnutý ďalší postup. Pokiaľ spotrebiteľ už uhradil kúpnu cenu, bude mu táto čiastka prevedená späť, pokiaľ sa nedohodnú inak.

2. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny ceny. Pri zmene ceny predávajúci kontaktuje spotrebiteľa. Spotrebiteľ má právo pri takto upravených cenách objednávku stornovať.

3. Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí.

Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom.

Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 102/2014 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.

Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

4. Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú, faxovú (vrátane ručne vypísanej objednávky), elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.

5. Firma SoftComp s.r.o. ako prevádzkovateľ internetového obchodu www.digihry.sk si vyhradzuje právo na zmenu vernostného systému bez predchádzajúceho upozornenia vrátane zmeny percentuálnej zľavy na základe dosiahnutia nákupu ako to vyplýva z vernostného systému "Získaj svoju Hodnosť".

 

Tieto Obchodné podmienky vstupujú do platnosti 1.1.2017.


Markus V. (SK)

12.10.2024 09:50 ( 1 deň dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.sk]

Obchod odporúčam aj keď produkt bol poškodený podľa všetkého od výroby razer iskur X ale to nie je ich chyba . Keď nebude sa tá koža rozpadávať tak nebudem reklamovať.

  • Rýchle doručenie
  • Ceny
  • Podpora

DANIEL B. (CZ)

6.10.2024 08:53 ( 7 dní dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.cz]

  • vše ok :)

Lukáš S. (CZ)

2.10.2024 07:50 ( 11 dní dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.cz]

  • Rychlá expedice a doprava zásilky,ze Slovenska za míň než 24hod,super.
  • Rychlá reakce na dotaz
  • Super cena