Reklamačné podmienky

Pri reklamácii, dodržujte postup v nižšie uvedených bodoch:

1. Vašu reklamáciu prosím smerujte cez náš kontaktný formulár, kde do predmetu správy zadáte "Reklamácia" a vyberiete o ktorú objednávku sa jedná.
2. V správe nám prosím zašlite popis uvedenej chyby a číslo vašej objednávky. Do prílohy nám pošlitu fotku chyby, ktorá sa vám ukáže pri nahadzovaní nášho produktu.
3. Vybavenie reklamácie býva v priemere do 48hodín. Pri reklamáciach s priloženými údajmi to býva však ešte oveľa skôr.

 

Upozornenie! 
Cd kľúč je vždy použiteľný len raz a nie je možné ho vymeniť za iný. Po prijatí kľúča nie je možné kľúč vymeniť alebo vrátiť. Prípadné chyby v hrách nie sú nijako spojené s cd kľúčom, ale ide o vývojové chyby priamo v hrách.
Po zakúpení kľúč odporúčame použiť čo najskôr, tým predídete možnému zneužitiu. Obchod nezodpovedá za zneužitie kľúča 3 stranou po dátume predaja. 


 


Milan M. (SK)

24.1.2022 14:06 ( 9 hod dozadu)
[Hodnotenie z Digihry]

Super obchod


Ján K. (SK)

21.1.2022 11:24 ( 3 dní dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.sk]

Hru, ktorú som si objednal, nemali na sklade. Obchod z tohto dôvodu objednávku zrušil. Ako ospravedlnenie mi poslali kľúč k inej hre zadarmo. Peniaze za objednávku obchod vrátil do 3 pracovných dní. Obchod hodnotím kladne.


Nikol S. (SK)

21.1.2022 10:28 ( 3 dní dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.sk]

  • rýchle vybavenie objednávky