Reklamačné podmienky

Pri reklamácii, dodržujte postup v nižšie uvedených bodoch:

1. Vašu reklamáciu prosím smerujte cez náš kontaktný formulár, kde do predmetu správy zadáte "Reklamácia" a vyberiete o ktorú objednávku sa jedná.
2. V správe nám prosím zašlite popis uvedenej chyby a číslo vašej objednávky. Do prílohy nám pošlitu fotku chyby, ktorá sa vám ukáže pri nahadzovaní nášho produktu.
3. Vybavenie reklamácie býva v priemere do 48hodín. Pri reklamáciach s priloženými údajmi to býva však ešte oveľa skôr.

 

Upozornenie! 
Cd kľúč je vždy použiteľný len raz a nie je možné ho vymeniť za iný. Po prijatí kľúča nie je možné kľúč vymeniť alebo vrátiť. Prípadné chyby v hrách nie sú nijako spojené s cd kľúčom, ale ide o vývojové chyby priamo v hrách.
Po zakúpení kľúč odporúčame použiť čo najskôr, tým predídete možnému zneužitiu. Obchod nezodpovedá za zneužitie kľúča 3 stranou po dátume predaja. 


 


Mario S. (SK)

30.3.2020 02:53 ( 15 hod dozadu)
[Hodnotenie z Digihry]

Ojednal som 10x kluc na Steam ztoho islo iba 6 :( Sklamanie velke

  • Z 10 objednanaych klucov islo iba 6 :(

Radko V. (SK)

29.3.2020 09:35 ( 1 deň dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.sk]

  • rýchlosť dodania
  • online podpora aj cez víkend večer, čo ma dosť prekvapilo
  • filtrovanie na stránke super

Marek G. (SK)

26.3.2020 18:00 ( 3 dní dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.sk]

  • objednával som si v nedeľu Kaspersky a kľúč k softwaru Mi bol doručený do dvoch hodín, takže inštalácia bola v pohodičke