Reklamačné podmienky

Pri reklamácii, dodržujte postup v nižšie uvedených bodoch:

1. Vašu reklamáciu prosím smerujte cez náš kontaktný formulár, kde do predmetu správy zadáte "Reklamácia" a vyberiete o ktorú objednávku sa jedná.
2. V správe nám prosím zašlite popis uvedenej chyby a číslo vašej objednávky. Do prílohy nám pošlitu fotku chyby, ktorá sa vám ukáže pri nahadzovaní nášho produktu.
3. Vybavenie reklamácie býva v priemere do 48hodín. Pri reklamáciach s priloženými údajmi to býva však ešte oveľa skôr.

 

Upozornenie! 
Cd kľúč je vždy použiteľný len raz a nie je možné ho vymeniť za iný. Po prijatí kľúča nie je možné kľúč vymeniť alebo vrátiť. Prípadné chyby v hrách nie sú nijako spojené s cd kľúčom, ale ide o vývojové chyby priamo v hrách.
Po zakúpení kľúč odporúčame použiť čo najskôr, tým predídete možnému zneužitiu. Obchod nezodpovedá za zneužitie kľúča 3 stranou po dátume predaja. 


 


Jozef B. (SK)

20.1.2020 16:12 ( 3 dní dozadu)
[Hodnotenie z Digihry]

Som novým členom. Krátka doba na komplexné hodnotenie. Emailová komunikácia je dobrá a od objednania hry po úhradu to išlo plynule.

  • Operatívnosť

Matúš K. (SK)

8.1.2020 10:40 ( 15 dní dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.sk]

  • Rýchlosť

Peter S. (SK)

1.1.2020 18:53 ( 22 dní dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.sk]

  • Široká ponuka
  • Dobré ceny
  • Rýchlosť. Elektronicku verziu hry som kupil v sobotu vecer bolo potreba overit aj novy ucet do hodiny vsetko vybavené
  • Nič