Reklamačné podmienky

Pri reklamácii, dodržujte postup v nižšie uvedených bodoch:

1. Vašu reklamáciu prosím smerujte cez náš kontaktný formulár, kde do predmetu správy zadáte "Reklamácia" a vyberiete o ktorú objednávku sa jedná.
2. V správe nám prosím zašlite popis uvedenej chyby a číslo vašej objednávky. Do prílohy nám pošlitu fotku chyby, ktorá sa vám ukáže pri nahadzovaní nášho produktu.
3. Vybavenie reklamácie býva v priemere do 48hodín. Pri reklamáciach s priloženými údajmi to býva však ešte oveľa skôr.

 

Upozornenie! 
Cd kľúč je vždy použiteľný len raz a nie je možné ho vymeniť za iný. Po prijatí kľúča nie je možné kľúč vymeniť alebo vrátiť. Prípadné chyby v hrách nie sú nijako spojené s cd kľúčom, ale ide o vývojové chyby priamo v hrách.
Po zakúpení kľúč odporúčame použiť čo najskôr, tým predídete možnému zneužitiu. Obchod nezodpovedá za zneužitie kľúča 3 stranou po dátume predaja. 


 


Tomas T. (SK)

22.9.2021 07:27 ( 1 deň dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.sk]

  • rýchle doručenie
  • Celkový obsah balenia

Milan P. (SK)

20.9.2021 08:24 ( 3 dní dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.sk]

  • všetko prebehlo v poriadku

Ondrej Štepanovský (CZ)

16.9.2021 12:53 ( 7 dní dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.cz]

Maximálna spokojnosť :)

  • Kvalita
  • Spoľahlivosť
  • Rýchlosť doručenia digitálnych produktov na mail (ihneď po zaplatení)
  • Zákaznícky servis
  • Výhodné ceny