Reklamačné podmienky

Pri reklamácii, dodržujte postup v nižšie uvedených bodoch:

1. Vašu reklamáciu prosím smerujte cez náš kontaktný formulár, kde do predmetu správy zadáte "Reklamácia" a vyberiete o ktorú objednávku sa jedná.
2. V správe nám prosím zašlite popis uvedenej chyby a číslo vašej objednávky. Do prílohy nám pošlitu fotku chyby, ktorá sa vám ukáže pri nahadzovaní nášho produktu.
3. Vybavenie reklamácie býva v priemere do 48hodín. Pri reklamáciach s priloženými údajmi to býva však ešte oveľa skôr.

 

Upozornenie! 
Cd kľúč je vždy použiteľný len raz a nie je možné ho vymeniť za iný. Po prijatí kľúča nie je možné kľúč vymeniť alebo vrátiť. Prípadné chyby v hrách nie sú nijako spojené s cd kľúčom, ale ide o vývojové chyby priamo v hrách.
Po zakúpení kľúč odporúčame použiť čo najskôr, tým predídete možnému zneužitiu. Obchod nezodpovedá za zneužitie kľúča 3 stranou po dátume predaja. 


 


Jan T. (CZ)

10.3.2023 20:08 ( 11 dní dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.cz]

Zboží které nikde jinde nemají měli na skladě a za 2 dny od objednání přišlo z Bratislavy do Prahy 10/10


Tomáš M. (SK)

9.3.2023 14:58 ( 12 dní dozadu)
[Hodnotenie z Digihry]


Bohuš M. (SK)

8.3.2023 08:35 ( 13 dní dozadu)
[Hodnotenie z Heureka.sk]

  • Hráš hneď po obdržanie kódu